• page_banner

Perchè usemu i Curtains Strip PVC

In e porte, in i siti di travagliu, è cum'è partizioni di produzzione è spazii di magazzinu, i cortini di striscia dannu una prutezzione efficace contr'à correnti d'aria, polveri, vapore, rumore è spruzzi, perchè aprenu solu a quantità necessaria per u passaghju.

A cortina di striscia hè un muru chì permette di passà.

A cortina di striscia hè una suluzione ecunomica per e porte chì anu una carica di trafficu ligeru o chì ùn anu micca spaziu per una porta aperta.

Avantage du rideau à stries :
- Impedisce u flussu di l'aria fridda è risparmia energia.
- Impedisce a polvera, l'umidità è u rumore.
- Migliora a sicurezza per mezu di strisce trasparenti è flessibili.
- Fornisce cundizioni di travagliu termicamente piacevuli vicinu à a porta.
- Hè economicu per cumprà è faciule d'installà.
È:
- Hà un cortu tempu di consegna.

 

Applicazioni tipiche:
- Zone di almacenamento è produzzione di l'imprese è di l'industria.
- Magazzini frigoriferi è surgelati.
- Impianti di trasfurmazioni alimentari.
- Sacchetti d'aria di e zone di carica.
- Veiculi frigoriferi è cuntenituri.
- Passaggi di trasportu.

Strip Doors aumentanu l'igiene, aiutanu à mantene a temperatura è riduce l'idroelettrica costosa.E porte di strisce tinte è culurite sò ancu dispunibili per una privacy aghjunta è una visibilità ridutta.Le porte a strisce antigraffio rigate offreno una maggiore durabilità contro i carrelli elevatori e le macchine.

Ambiente applicabile: a cortina cumuna hè principalmente aduprata per e funzioni di antipolvere, antivento, insetti, riduzzione di u rumore, temperatura è umidità constante in centri commerciali, supermercati, ospedali, scole, kindergarten, veiculi, fabbriche, tessili, elettronica, fabbriche alimentari, toilette, discarica, imprese è istituzioni.

Prestazione di sicurezza: e persone o l'uggetti in u latu oppostu ponu esse vistu attraversu a pulizia.A cortina di a porta deve esse girata in 75 °.S'ellu hè più grande di questu angulu, hè cunsigliatu per aumentà l'altezza di a stallazione.

In a vita d'oghje, l'usu di cortina molle di PVC di più è più cumuna, hà sappiutu scuntrà l'usu di diverse esigenze ambientali, ecunumia relativamente più còmuda.

Usu specificu di classificazione, pudete cunsultà u nostru staffu di serviziu.

IMG_20220426_122806

 

 

 


Tempu di post: May-02-2022